Na temelju članka 4. Pravilnika o davanju u zakup i na korištenje javnih površina i dijelova neizgrađenog građevinskog zemljišta (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije» br. 11/08 i Službeni glasnik Općine Marija Bistrica br. 4/14 i 4/17) i Zaključka načelnika Općine Marija Bistrica od 19. travnja 2022. godine, KLASA:372-03/22-01/6 URBROJ:2140-22-01-22-26, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja raspisuje
NATJEČAJ br. 1/2022
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup lokacija za postavljanje pokretnih radnji, uslužnih naprava, pokretnih naprava za izradu i prodaju umjetničkih predmeta i štandova
- PREDMET NATJEČAJA
zakup lokacija putem prikupljanja pisanih ponuda za postavljanje privremenih objekata na sljedećim lokacijama:
| Red.br. | Lokacija | Djelatnost | Tip privr.objekta | Površina | Početna cijena |
| 1. | Zagrebačka ul. štand br.2 | Prodaja suvenira | štand | 3,0 m2 | 15.300,00 kn |
| 2. | Zagrebačka ul. štand br.10 | Prodaja suvenira | Štand | 3,0 m2 | 10.327,50 kn |
| 3. | Zagrebačka ul. štand br.11 | Prodaja suvenira | Štand | 3,0 m2 | 10.327,50 kn |
| 4. | Zagrebačka ul. štand br.13 | Prodaja suvenira | Štand | 3,0 m2 | 10.327,50 kn |
| 5. | Križanje Zagrebačke ul. i Nove cestea „Obala“ kiosk br.3 | Prodaja suvenira | Kiosk | 16,0 m2 | 11.200,00 kn |
- Lokacije iz točke 1. ovog natječaja daju u zakup koji počinje teči sklapanjem Ugovora do 30.10.2022. godine.
- Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnost koja će se obavljati u privremenom objektu na lokaciji iz natječaja.
- Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu za svaku lokaciju za koju dostave ponudu, u iznosu od 1.000,00 kuna, uplatom na žiro račun Općine Marija Bistrica IBAN: HR4423600001825600009, svrha uplate: JAMČEVINA ZA ZAKUP LOKACIJE, REDNI BROJ (navesti broj lokacije, npr. Zagrebačka ulica desno štand br. 10) sa pozivom na broj 5738-OIB (ponuditelja) i model HR 68.
- Pisana ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati popunjeni, potpisani i ovjereni ponudbeni list te:
dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu;
presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe, ili rješenje o upisu u registar udruge;
potvrdu da je član udruženja likovnih umjetnika, ako je primjenjivo;
potvrdu (rješenje) da je u upisniku poljoprivrednih gospodarstava, izdano od nadležne službe za gospodarstvo, ako je primjenjivo;
dokaz da je registriran za proizvodnju ukrasnih predmeta i suvenira, ako je primjenjivo;
dokaz o dospjelim i izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica.
- Na natječaju mogu sudjelovati ponuditelji koji imaju uredno izvršene obveze prema Općini Marija Bistrica.
- Ponude trebaju biti dostavljene i zaprimljene u Općini Marija Bistrica najkasnije do roka za otvaranje ponuda, a to je 27. travnja 2022. godine do 10,00 sati.
Za svaku lokaciju potrebno je predati zasebnu ponudu.
Na omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA JAVNI NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE, REDNI BROJ : “(upisati redni broj lokacije)” “NE OTVARATI” i adresu: Općina Marija Bistrica, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, Trg pape Ivana Pavla II 34, 49246 Marija Bistrica.
Nepotpune, nepravodobno pristigle i ponude s neoznačenom lokacijom neće se razmatrati.
Nakon roka za dostavu ponuda, niti jedan ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti ju zamijeniti novom.
- Pristigle ponude se otvaraju javno.
Ponude se otvaraju u Općinskoj vijećnici Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, dana 27. travnja 2022. godine, s početkom u 10.00 sati, kojem mogu pristupiti ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovjerene punomoći.
- Kriteriji odabira najpovoljnije ponude su najviša ponuđena cijena za određenu lokaciju, tradicijski stari zanati s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje, obiteljska poljoprivredna gospodarstva s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje i urednost ispunjavanja obveza prema Općini Marija Bistrica.
Ukoliko se javi više ponuditelja s istom visinom ponuđene zakupnine, prednost ostvaruje ponuditelj koji je ranije predao ponudu.
- Povjerenstvo nakon obrade pristiglih ponuda dostavlja načelniku prijedlog Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
Po provedenom postupku natječaja Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja donosi načelnik Općine Marija Bistrica, a ista se dostavlja svim ponuditeljima.
Na Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja postoji mogućnost prigovora koji se podnosi Općinskom načelniku Općine Marija Bistrica u roku od osam dana od dostave Odluke.
- Općina Marija Bistrica i utvrđeni najpovoljniji ponuditelj sklapaju ugovor o zakupu lokacije po pravomoćnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 5 dana od dana dostave poziva za sklapanje ugovora.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne uplati prvu ratu zakupnine (1/3 ugovorenog iznosa) i ne ovjeri i potpiše ugovoro o zakupu javne površine u traženom roku smatrat će se da je odustao od potpisivanja ugovora o zakupu.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane, odnosno ukoliko dostavi pismenu izjavu, odnosno usmenu izjavu na zapisnik u Općini Marija Bistrica da odustaje od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine.
Po isteku roka za sklapanje ugovora o zakupu načelnik Općine Marija Bistrica donosi Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.
- Jamčevinu koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se najkasnije u roku od 8 dana od dana pravomoćnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja načelnika Općine Marije Bistrice. Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena, položena jamčevina uračunava se u prvu ratu zakupnine.
- Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja zadržava pravo da ne izvrši odabir po natječaju u potpunosti ili djelomično bez obveze davanja obrazloženja tog postupka i za isto ne snosi odgovornost.
- Dodatne informacije u svezi s natječajem mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, Marija Bistrica, ili na broj tel. 049/469-119.
KLASA: 372-03/22-01/6
URBROJ: 2140-22-04/1-22-27
U Mariji Bistrici, 19. travnja 2022. god.
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Branka Herceg, dipl.oec.
OBRAZAC PONUDE
PONUDITELJ
NAZIV: ________________________________________________________________________
ADRESA: ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
OIB: _______________________
Sukladno objavljenom natječaju za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javne površine za postavljanje privremenih objekata, od 19. travnja 2022. god. dostavljam Vam ponudu za zakup javne površine u _________________________________________________________
štand – kiosk br._______
Za naprijed navedeni zakup javne površine nudim cijenu u iznosu od:
____________ kuna (godišnje po sezoni)
( slovima: ____________________________________________ )
Broj tekućeg računa ili žiro-računa na koji će Općina Marija Bistrica izvršiti povrat jamčevine u slučaju neprihvaćanja ponude IBAN: _____________________________________,
otvoren kod __________________________________________.
U _______________________ , ___________ 2022.g.
PODNOSITELJ PONUDE
_______________________
U prilogu:
- dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu
- preslika rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe
- potvrdu/karticu kupca o dospjelim izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica
- ____________________________________________________________________________