Biti istinski kršćanin znači neopozivo se opredijeliti za Isusa Krista: za Isusovu osobu i za njegov nauk. Kršćanin je nezamisliv bez toga. Bez toga on je kontradikcija. K tome mora kao bitno pridoći zajedništvo života, suživot s Kristom. Otajstveni, ali stvarni suživot, koji je dar Kristov. Sam nas je Krist o tom poučio u svojoj poznatoj prispodobi o trsu i lozama (Iv 15). Sam je Isus protumačio to zajedništvo života u euharistijskom govoru: Tijelo je moje jelo istinsko … Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju ima život vječni … Ako ne budete jeli tijela mojega i pili krvi moje, ne ćete imati života u sebi … (Iv 6). Zapamtimo dobro i ne varajmo se: biti kršćanin nije naša misaona konstrukcija, već riječ Isusova … Tko je Kristov i kako biti Kristov poučio nas je Isus. Sve ono što nije u skladu s Isusovom riječju laž je … Valja o tom razmisliti. Valja zauzeti stav. Ne varajmo se, Isusa ne možemo prevariti. Prevariti možemo samo sami sebe. Kršćanin se mora upriličiti Kristu … Učite se od mene … Prorok Izaija u jednoj viziji oslikava Isusa Patnika … Njegova dragovoljna patnja je spasiteljska … On je zlo naših grijeha uzeo na sebe. Nitko ih ne može skinuti s nas i preuzeti ih na sebe osim njega jedinoga. Uzeti našu krivnja i uništiti je – samo je u tome spasenje. Što je Isusa potaklo da za naše spasenje plati toliku cijenu? Ljubav i dobrota. … da im od smrti život spasi, da ih nahrani u danima gladi. Naša se duša Gospodinu nada, on je pomoć i zaštita naša. Neka dobrota tvoja bude nad nama, kao što se u tebe uzdama! (Pripj.ps.) Pisac poslanice Hebrejima iznosi pred nas svoji viziju Isusa, Velikog svećenika i spasitelja … Isus odabire apostole, da ih pouči, pošalje u svijet naviještati njega i njegovo Evanđelje. Da je im za to djelo potrebnu vlast. Apostoli u početku ne shvaćaju Isusa kako treba. Gledaju u njemu zemaljskog osloboditelja i kralja … Oni žele biti prvi uz njega, žele s njim u časti vladati … Isus ima vlast i moć. No on ne želi gospodovati. On želi služiti, a ne vladati. O tom poučava apostole … Neprestana je napast vlasti … A ipak Isus ima pravo i imat će dok svijeta bude. Nije tako među vama! Naprotiv, tko hoće da među vama bude najveći, neka vam bude poslužitelj! A tko hoće da među vama bude prvi, neka bude svima sluga. Jer ni Sin čovječji nije došao da bude služen. nego da služi i život svoj dade kao otkupninu za mnoge (ev.). Tako je Isus pokazao na posljednjoj večeri kad je apostolima prao noge. To je ‘potpisao’ umirući na križu. Kako bi bili blagoslovljeni odnosi među ljudima kada bi se postupalo prema Isusovim riječi i slijedilo njegov primjer. „Ovim evanđeoskim događajem Isus podsjeća i nas da ne zaboravimo danas na skroman i jednostavan život, jer nas ambicija ovoga svijeta lako odvuče i zavara dušu usmjeravajući je u pogrešnom smjeru. Ako nismo pozorni na duhovni život i rast u Bogu, povuku nas i odvuku svjetovne želje, te zaboravimo da Bog s nama ima planove, to jest da želi da mi ostvarimo svoj život na drugačiji i na puniji način od samog zemaljskog ostvarenja. Isus ne želi da zaboravimo na ostvarenje života kao takvoga, dok sanjamo planove profesionalnoga zemaljskog ostvarenja. Slijedimo stoga njegov primjer i njegove riječi, jer nas je do te mjere ljubio da je služio našemu spasenju dajući svoj život za nas. Odstranimo iz svoga života nezdrave ambicije, a prionimo uz ponizno služenje, jer ćemo time neizmjerno više dobra napraviti i za pojedince i za društvo u cjelini. Dok drugima služimo i dajemo život za njih i sami ga primamo, a po nezdravim ambicijama ga oduzimamo i sebi i drugima.“ (don Ivan Bodrožić)