U Svetom Križu Začretju otvoren zagorski Turističko – informativni centar

U Svetom Križu Začretju otvoren zagorski Turističko – informativni centarU subotu poslijepodne na prigodnoj svečanosti, svečano je otvoren Turističko – informativni centar Krapinsko – zagorske županije u Roses Outlet centru u Svetom Križu Začretju. Novouređeni Centar je otvoren simboličnim puštanjem balona engleske turistkinje Mary i njezina kći Phoebe, sa županom Željkom Kolarom koje su rekle kako su godišnji odmor provele na Jadranu, te kako su na povratku kući prolazile kroz Zagorje i vidjele da je ovdje jako lijepo pa su odlučile u Zagorju provesti nekoliko dana. Posebno im se sviđa zeleni krajolik i lokalna tradicionalna zagorska kuhinja i hrvatska piva, tako da će sigurno ponovo i iduće godine navratiti u Zagorje. Krapinsko – zagorski župan Željko Kolar posebno je prilikom otvorenja TIC-a istaknuo kako se turizam u Zagorju ne događa slučajno. ”Ovo je samo još jedna od aktivnosti koje radimo čitavo vrijeme kako bi bili još bolji i uspješniji. Povećanje broja dolazaka u Zagorje za 39 posto i povećanje broja noćenja za 37 posto, ne dešavaju se samo tako, pukim slučajem. Od 1,4 milijuna ljudi koji godišnje prođu kroz Roses Outlet centar, ovim otvaranjem Turističko – informativnog centra, cilj nam je da barem njih deset posto dobije informaciju u turističkim mogućnostima i potencijalima Krapinsko – zagorske županije te da u skoroj budućnosti, ovdje uz autocestu, sagradimo jedan veliki turističko – informativni centar u kojem će turisti moći, ne samo dobiti informacije o turističkim ljepotama Zagorja, nego i kupiti zagorske autohtone proizvode. To se događa, prije svega, zahvaljujući vrijednim, educiranim i sposobnim turističkim djelatnicima Krapinsko – zagorske županije” – rekao je nakon otvorenja TIC-a krapinsko – zagorski župan Željko Kolar, dodavši kako im je osnovni cilj da turisti koji dva tjedna borave u Hrvatskoj, barem dva, tri dana provedu uživajući i u ljepotama Zagorja. Kako je naglasio župan Željko Kolar, na samo uređenje ovog Turističko – informativnog centra, Županija je potrošila oko 270 tisuća kuna, ali većina tog novca, rekao je, trebala bi se vratiti iz fondova Europske unije, koja čak i retroaktivno priznaje račune za ovakve investicije. Dodao je kako je Roses Outlet centar, kao lokacija za županijski Turističko informativni centar, odabran prije svega zbog velikog broja stranaca, ali i domaćih kupaca koji ovdje dolaze u kupnju.