Na temelju članka 4.Pravilnika o davanju u zakup i na korištenje javnih površina i dijelova neizgrađenog građevinskog zemljišta (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije» br. 8/08) i Zaključka načelnika Općine Marija Bistrica od 20. listopada 2016.g., Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javne površine za prodaju iz kioska
- PREDMET NATJEČAJA
zakup javne površine putem prikupljanja pismenih ponuda za prodaju iz kioska na slijedećim lokacijama:
TRG PAPE IVANA PAVLA II – kč.br. 316/2 k.o. Marija Bistrica:
Red.br. | Lokacija | Djelatnost | Tip privr.objekta | Površina | Početna cijena |
1. | Trg pape Ivana Pavla II – prodajno mjesto br. 6 | Prodaja tradicijskih drvenih igračka, prodaja licitarskih proizvoda i prigodnih blagdanskih ukrasa | kiosk
( dim 2,0×2,0 ) |
4 m2 | 500,00 |
2. | Trg pape Ivana Pavla II – prodajno mjesto br. 8 | Prodaja tradicijskih drvenih igračka, prodaja licitarskih proizvoda i prigodnih blagdanskih ukrasa | kiosk
( dim 2,0×2,0 ) |
4 m2 | 500,00 |
3. |
- Lokacija označena rednim brojem 1. i 2. koje su predmet natječaja a nalaze se na Trgu pape Ivana Pavla II – u sklopu programa „Advent u Mariji Bistrici 2016“ daju se u Zakup u vremenu od 26. studenoga do 26. prosinca 2016.g. isključivo u svrhu prodaje tradicijskih drvenih igračaka, licitarskih proizvoda i prigodnih blagdanskih proizvoda.
- Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnost koja će se obavljati u privremenom objektu na lokaciji iz natječaja.
- Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu, u iznosu od 100,00 kn na žiro račun
Općine Marije Bistrice broj IBAN: HR4423600001825600009, poziv na broj: 7706- OIB ( Osobni identifikacijski broj), svrha uplate: JAMČEVINA ZA ZAKUP LOKACIJE ZA PRODAJU IZ KIOSKA
- Pismena ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu,
presliku osobne iskaznice, ukoliko je ponuditelj fizička osoba,
presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe,
dokaz da je registriran za prodaju proizvoda iz natječaja.
visinu ponuđene zakupnine,
dokaz o dospjelim i izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica,
broj tekućeg ili žiro računa na koji će Općina Marija Bistrica izvršiti povrat jamčevine u slučaju neprihvaćanja ponude i/ili odustajanja od manifestacije puštanja lampiona
- Na natječaju ne mogu sudjelovati ponuditelji koji nemaju uredno izvršene obveze prema Općini Marija Bistrica.
Neće se uzeti u razmatranje ponude onih ponuditelja protiv kojih je Komunalno redarstvo Općine Marija Bistrica vodilo upravni postupak (donijelo rješenje ili zaključak).
- Ponude trebaju biti dostavljene osobno ili zaprimljene putem pošte najkasnije do roka za otvaranje ponuda.
Ponuditelji su dužni zapečatiti ponudu. Na omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNE POVRŠINE ZA PRODAJU IZ KIOSKA” “NE OTVARATI” i adresu: Općina Marija Bistrica, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, Trg pape Ivana Pavla II., 34, 49246 Marija Bistrica.
Nepotpune, nepravodobno pristigle i ponude neoznačene kako je navedeno, neće se razmatrati.
Nakon roka za dostavu ponuda, nijedan ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti je zamijeniti novom.
- Natječaj se provodi javnim otvaranjem pristiglih ponuda.
Ponude se otvaraju u zgradi Općine Marije Bistrice, Trg pape Ivana Pavla II., 34 sala za sastanke dana 15. studenoga 2016. godine, s početkom u 13.00 sati, kojem mogu pristupiti ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovjerene punomoći.
- Najpovoljnijom će se smatrati ponuda koja uz ispunjenje svih uvjeta natječaja sadrži najviši iznos zakupnine.
Ukoliko se javi više ponuditelja s istom visinom ponuđene zakupnine, prednost ostvaruje ponuditelj koji je ranije predao ponudu.
- Po provedenom postupku natječaja prijedlog Odluke o davanju javnih površina u zakup donosi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja.
Učesnici u natječaju izvjestit će se o izvršenom odabiru u roku od 8 dana nakon donošenja konačne Odluke o odabiru.
- Općina Marija Bistrica i utvrđeni najpovoljniji ponuditelj sklapaju ugovor o zakupu lokacije najkasnije u roku od 7 dana od donošenja Odluke.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne uplati ukupni iznos zakupnine u traženom roku smatrat će se da je odustao od potpisivanja ugovora o zakupu.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane, odnosno ukoliko dostavi pismenu izjavu, odnosno usmenu izjavu kod nadležnog referenta da odustaje od ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine.
Po isteku roka za sklapanje ugovora o zakupu Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi odluku o davanju javne površine u zakup slijedećem najpovoljnijem ponuditelju.
- Jamčevinu koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se najkasnije u roku od 8 dana od dana konačnosti odluke načelnika Općine Marija Bistrica. Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena, položena jamčevina uračunava se u zakupninu.
- Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja zadržava pravo da ne izvrši odabir po natječaju u potpunosti ili djelomično bez obveze davanja obrazloženja tog postupka i za isto ne snosi odgovornost.
- Dodatne informacije u svezi nadmetanja mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Marije Bistrice, Trg pape Ivana Pavla II., 34, Marija Bistrica ili na broj tel. 049/469-119.
Klasa: 372-03/16-01/50
Urbroj: 2113/02-04/1-16-7
U Mariji Bistrici, 07. studenoga 2016.g.
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Zvonko Srečić