U ponedjeljak 9. veljače održana je 18. sjednica Općinskog vijeća Općine Marija Bistrica. Jednoglasno je donesen Plan nabave za 2015. godinu, što je zakonska obveza, a u skladu je sa proračunom općine. Također, Vijeće je prihvatilo Prijedlog odluke o obavljanju dimnjačarskih poslova na području Općine Marija Bistrica i Analizu davanja koncesije na dimnjačarske poslove na području Općine. U novu koncesiju ide se jer je raskinut Ugovor sa dosadašnjim koncesionarom iz Varaždina, zbog dugova prema Općini i čestih pritužbi mještana na njegov rad. Također, i Općina Marija Bistrica se pridružila inicijativi za otpis dugova najugroženijima. Potpisat će se sa Ministarstvom socijalne politike i mladih sporazum o otpisu dugova prema određenim kriterijima. Jedna od točaka bila je i Prijedlog Odluke o dopuni Odluke o izradi III. Ciljanih izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Marija Bistrica. Izmjena se odnosi na brzu cestu Popovec – Marija Bistrica – Mokrice. Naime, na području Općine Marija Bistrica predložena je i treća trasa brze ceste, za koju su projektanti utvrdili da bi bila skoro duplo jeftinija od druge. Ovaj treći prijedlog trase još se više udaljava od središta Marije Bistrice i predviđa čvorišta u Podgrađu i na Lazu. Načelnik Josip Milički napomenuo je da su sve trase uvrštene u prostorni plan, a kada za to dođe vrijeme napravit će se izračuni koja je trasa najbolja. Također načelnik Milički se osvrnuo i na prijedlog da se na odlagalištu otpada u Tugonici markira pozicija za kazetu za azbest, izrazivši protivljenje toj ideji, što je već i proslijeđeno predlagaču. Vijeće je bilo jednoglasno i po pitanju suglasnosti na imenovanje ravnateljice Dječjeg vrtića Pušlek. I u narednom mandatu od 4 godine ravnateljica će biti Jadranka Pezić, koja se jedina i javila na natječaj i ponudila program za novo mandatno razdoblje.
Održana Sjednica Vijeća Općine Marija Bistrica
U utorak 13. svibnja održana je 11. sjednica Općinskog vijeća Općine Marija Bistrica. Prihvaćeno je izvršenje proračuna za 2013. godinu koje u prihodovnoj strani iznosi 97,81 %, odnosno 12.386.908,61 kn. Valja napomenuti da je prihod od poreza u 2013. godini bio za 8 % veći nego u 2012. Zadovoljstvo ovakvim izvršenjem istaknuo je i načelnik Općine Marija Bistrica Josip Milički, koji je napomenuo kako je Općina godinu završila u pozitivi, sa nešto više od pola milijuna kuna u korist prihoda. ''Smatram da smo uspjeli odraditi štedni režim proračuna, kao što smo i govorili, kako bi godinu završili pozitivno i u tome smo uspjeli i završili u lijepom plusu.'' – napomenuo je načelnik Milički dodavši kako se pokušava skupiti jedan do iznosa sredstava, koji bi se upotrijebio za kupnju zemljišta za novi dječji vrtić i za prostor groblja. U rashodovnoj strani izvršenje proračuna iznosi 94,96 %, odnosno 12.016.799,63 kn. Od ostalih točaka s ove sjednice izdvajamo da je donesena odluka o raspisivanju izbora za vijeća mjesnih odbora. Izbori su raspisani 14. svibnja, a odluka stupa na snagu 22. svibnja. a održat će se 22. lipnja. Rok za predaju kandidacijskih lista je 5. lipnja do 24 sata. Nakon toga Izborno povjerenstvo ima 48 sati da objavi zbirnu i kandidacijske liste. Također stranke mogu predložiti članove proširenog izbornog povjerenstva, najkasnije do 30. svibnja, a članove biračkih odbora do 10. lipnja. Biračka mjesta odredit će se do 7. lipnja.
Održana Sjednica Vijeća Općine Marija Bistrica
U četvrtak je održana 4. sjednica Vijeća Općine Marija Bistrica. Prihvaćeno je izvršenje proračuna za prvih šest mjeseci ove godine, koji u prihodovnoj strani iznosi 40,1 %, a u rashodovnoj strani 50,7 %. Razlika u korist rashoda iznosi 1.317.166,23 kn. Razlika se umanjuje za višak prihoda poslovanja iz prošle godine koja iznosi 200.533,66 kn, te konačan rezultat poslovanja minus od 1.116.623,57 kuna. Također, donesena je i prva izmjena proračuna Općine Marija Bistrica. Proračun je povećan sa 12.495.000,00 na 12.542.600,00 kuna, a unutar samog proračuna dogodile su se brojne preraspodjele zbog brojnih obveza, koje su odrađene ili dogovorene u prvih šest mjeseci, a nisu predviđene u proračunu. Pri kraju rasprave vijećnik Ivan Palanović (HSS) predložio je amandman na rebalans proračuna, da se stavka u proračunu -zemljište za otkup groblja vrati natrag na 200.000,00 kuna kako je bilo planirano i prošle godine. Znači da se 100.000,00 kuna vrati natrag i ostane 200.000,00 kuna, a 100.000,00 kuna u proračunu smanji Turističkoj zajednici Općine Marija Bistrica. Vijećnik Ivan Palanović (HSS) ističe da: “Naša Turistička zajednica ne zavređuje tolike novce.” Amandman je sa 9 glasova za, jednim protiv i dva suzdržana prihvaćen. Na sjednici je donesena i Odluka o nerazvrstanim cestama na području Općine, koja kojom se uređuje korištenje, održavanje, građenje i rekonstrukcija, zaštita, financiranje i nadzor nad nerazvrstanim cestama na području Općine Marija Bistrica, a prihvaćen je i prijedlog o otkupnoj cijeni zemljišta za potrebe izgradnje Dječjeg vrtića i potrebe proširenja svih sadržaja groblja. Prema preporuci Odbora za graditeljstvo, prihvaćena je cijena od 50 kn za metar kvadratni.
Na jučerašnjoj sjednici Vijeća Općine Marija Bistrica donesena je odluka o osnivanju Stožera zaštite i spašavanja na području Općine Marija Bistrica. Načelnicom stožera, imenovana je Dubravka Bartolović, zamjenica načelnika Općine Marija Bistrica, dok su članovi: Vladimir Zrinski, voditelj Odjela za preventivne i planske poslove Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Krapina, Josip Bosak, zapovjednik vatrogasne zajednice Općine Marija Bistrica, Mladen Haban, pomoćnik načelnika za poslove policije, predstavnik Policijske postaje Donja Stubica, Nedjeljko Grabušić, predstavnik HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., Elektra Zabok, Ana Kreber-Kucelj, ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa Donja Stubica, Tomislav Suton, predstavnik Hrvatskih voda, Anita Sabolek, predstavnica Doma zdravlja Krapinsko-zagorske županije te iz Općine Sanja Čukman, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti i opću upravu Općine Marija Bistrica i Zlatko Topolovec, Voditelj odsjeka za komunalne djelatnosti Općine Marija Bistrica.