REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO – ZAGORSKA ŽUPANIJA
OPĆINA MARIJA BISTRICA
Jedinstveni upravni odjel
KLASA: 372-03/21-01/31
URBROJ: 2113/02-04/1-21-2
U Mariji Bistrici, 29. listopada 2021. godine
Na temelju članka 4. Pravilnika o davanju u zakup i na korištenje javnih površina i dijelova neizgrađenog građevinskog zemljišta (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije» br. 11/08 i Službeni glasnik Općine Marija Bistrica br. 4/14 i 4/17) i Zaključka načelnika Općine Marija Bistrica od 28. listopada 2021. godine KLASA:372-03/21-01/31, URBROJ: 2113/02-01-21-1, Povjeresntvo za provedbu javnog natječaja raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup javnih površina i korištenje kućica
- PREDMET NATJEČAJA
zakup javnih površina i korištenje kućica za prodaju na sijedećim lokacijama:
TRG PAPE IVANA PAVLA II – kč.br. 316/2 k.o. Marija Bistrica:
Red.br. | Lokacija | Djelatnost | Vrijeme korištenja | Površina | Početna cijena |
1. | Trg pape Ivana Pavla II – ugostiteljska kućica -prodajno mjesto br. 1 | Jednostavna ugostiteljska ponuda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
6,0 m2 | 2.000,00 kn |
2. | Trg pape Ivana Pavla II – kućica -prodajno mjesto br. 2 | Prodaja suvenira, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, i sl. | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine | 4,0 m2 | 300,00 kn |
3. | Trg pape Ivana Pavla II – kućica -prodajno mjesto br. 3 | Prodaja suvenira, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, i sl. | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine | 4,0 m2 | 300,00 kn |
4. | Trg pape Ivana Pavla II – kućica -prodajno mjesto br. 4 | Prodaja suvenira, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, i sl. | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine | 4,0 m2 | 300,00 kn |
5. | Trg pape Ivana Pavla II – kućica -prodajno mjesto br. 5 | Prodaja suvenira, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, i sl. | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine | 4,0 m2 | 300,00 kn |
6. | Trg pape Ivana Pavla II – kućica -prodajno mjesto br. 6 | Prodaja suvenira, vlastitih poljoprivrednih proizvoda, i sl. | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine | 4,0 m2 | 300,00 kn |
7. | Trg pape Ivana Pavla II – ugostiteljska kućica -prodajno mjesto br. 7 | Jednostavna ugostiteljska ponuda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
6,0 m2 | 2.000,00 kn |
8. | Trg pape Ivana Pavla II – ugostiteljska kućica -prodajno mjesto br. 8 | Jednostavna ugostiteljska ponuda – lepinje | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
4,0 m2 | 1.000,00 kn |
9. | Trg pape Ivana Pavla II – javna površina – prodajno mjesto br. 9 | Prodaja kokica, helij balona, sladoleda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
2 m2 | 300,00 kn |
10. | Trg pape Ivana Pavla II – javna površina – prodajno mjesto br. 10 | Prodaja kokica, helij balona, sladoleda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
2 m2 | 300,00 kn |
11. | Trg pape Ivana Pavla II – javna površina – prodajno mjesto br. 11 | Prodaja kokica, helij balona, sladoleda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
2 m2 | 300,00 kn |
12. | Trg pape Ivana Pavla II – ugostiteljska kućica -prodajno mjesto br. 12 | Jednostavna ugostiteljska ponuda | od 27. studenoga do 31. prosinca 2021. godine
|
6,0 m2 | 2.000,00 kn |
ZAGREBAČKA ULICA“OBALA“ – kč.br. 340 k.o. Marija Bistrica:
Red.br. | Lokacija | Djelatnost | Vrijeme korištenja | Površina | Početna cijena |
13. | Zagrebačka ulica– ugostiteljska kućica -prodajno mjesto br. 13 | Jednostavna ugostiteljska ponuda | od 4. prosinca 2021.g. do 9. siječnja 2022. Godine, svakim danom osim ponedljka | 6,0 m2 | 1.500,00 kn |
- Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnost koja će se obavljati na lokacijama iz točke 1. ovog natječaja.
- Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu, u iznosu od 100,00 kn na žiro račun
Općine Marija Bistrica IBAN: HR4423600001825600009, poziv na broj: 7706- OIB ( Osobni identifikacijski broj), svrha uplate: JAMČEVINA ZA ZAKUP LOKACIJE-ADVENT 2021.
- Pismena ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu,
presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe ili presliku rješenja o upisu obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva,
obrazac ponude s visinom ponuđene zakupnine,
dokaz o izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica,
broj tekućeg ili žiro računa na koji će Općina Marija Bistrica izvršiti povrat jamčevine u slučaju neprihvaćanja ponude.
- Na natječaju ne mogu sudjelovati ponuditelji koji nemaju uredno izvršene obveze prema Općini Marija Bistrica.
- Ponude trebaju biti dostavljene u Općinu Marija Bistrica osobno ili zaprimljene putem pošte najkasnije do roka za otvaranje ponuda, a to je 9. studenoga 2021.g. do 12:00 sati.
Ponuditelji su dužni zapečatiti ponudu. Na omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA ZAKUP JAVNIH POVRŠINA I KORIŠTENJE KUĆICA NE OTVARATI” i adresu: Općina Marija Bistrica, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, Trg pape Ivana Pavla II., 34, 49246 Marija Bistrica.
Nepotpune, nepravodobno pristigle i ponude neoznačene kako je navedeno, neće se razmatrati.
Nakon roka za dostavu ponuda, ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti je zamijeniti novom.
- Natječaj se provodi javnim otvaranjem pristiglih ponuda.
Ponude se otvaraju u zgradi Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34 općinska vijećnica, dana 9. studenoga 2021. godine, s početkom u 12.00 sati. Javnom otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovjerene punomoći.
- Kriteriji odabira najpovoljnije ponude su najviša ponuđena cijena za određenu lokaciju, urednost ispunjavanja obveza prema Općini Marija Bistrica, tradicijski stari zanati s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje, obiteljska poljoprivredna gospodarstva s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje i ugostiteljska ponuda jela i pića vezanih za običaje adventa.
- Nakon otvaranja, pregleda i ocjene pristiglih ponuda na natječaj Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dostavlja prijedlog Odluke o odabiru najpovoljijih ponuda načelniku Općine Marija BIstrica.
Konačnu Odluku o odabiru najpovoljinih ponuda donosi načelnik Općine Marija Bistrica.
Ponuditelji će se izvjestiti o izvršenom odabiru u roku od 8 dana nakon donošenja konačne Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuda.
- Općina Marija Bistrica i utvrđeni najpovoljniji ponuditelji sklapaju ugovor o zakupu lokacije.
Ako ponuditelj čija je ponuda najpovoljnija odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine, a općinski načelnik može izabrati drugu po redu najpovoljniju ponudu, odnosno poništiti natječaj za tu lokaciju i raspisati novi natječaj.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne uplati ukupni iznos zakupnine prije potpisivanja ugovora smatrat će se da je odustao od potpisivanja ugovora o zakupu.
- Jamčevinu koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se najkasnije u roku od 8 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuda. Ponuditelju čija ponuda bude odabrana, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu.
- Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja zadržava pravo da ne izvrši odabir ponuda po natječaju u potpunosti ili djelomično bez obveze davanja obrazloženja.
- Dodatne informacije u svezi natječaja mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, Marija Bistrica ili na broj tel. 049/469-119.
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Branka Herceg, dipl.oec.
O B R A Z A C P O N U D E
PONUDITELJ:
NAZIV: __________________________
ADRESA: __________________________
_________________________
OIB: _________________________
Sukladno objavljenom Javnom natječaju za zakup javnih površina i korištenja kućica u svrhu održavanja manifestacije „Advent u Mariji Bistrici 2021“ te dočeg „Nove godine u podne“ objavljen na web stranici Općine Marija Bistrica dana 29.10.2021. godine , dostavljam Vam ponudu za zakup javne površine:
Redni broj ponude: _________, lokacija: _______________________________________
_______________, djelatnost: _____________________________________________________
_____________________________________________________________________________.
Opširniji opis vrsta proizvoda i usluge: _______________________________________________
_____________________________________________________________________________
Za naprijed navedeni zakup javne površine/ korištenja kućice nudim cijenu u iznosu
od ___________________ kuna, ( slovima: _________________________________________ )
Broj tekućeg računa ili žiro-računa na koji će Općina Marija Bistrica izvršiti povrat
jamčevine u slučaju neprihvaćanja ponude:IBAN: _____________________________________,
otvoren u _____________________________________________________________________.
U _______________________ , ___________ 2021.g.
PODNOSITELJ PONUDE
_______________________
U prilogu:
- dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu
- preslika rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe, rješenje o upisu OPG-a;
- potvrdu o dospjelim izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica;